.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بازداشت دو فوتبالیست اصفهانی در رشت

سرپرست تيم ذوب آهن، اخبار مربوط به بازداشت 2 بازيكن اين تيم را تأييد كرد و گفت: در بازي ديروز ذوب آهن اصفهان با پگاه گيلان، دو بازيكن اين تيم در درگيري بازداشت شدند.

اكبر دادفرنيا در گفتگو با فارس با اشاره به درگيري ديروز تماشاگران گيلاني با بازيكنان تيم ذوب آهن افزود: يكي از بازيكنان تيم ذوب آهن اصفهان كه به دليل 3 اخطاره بودن از روي سكوي تماشاگران مشغول تماشاي بازي اين تيم با پگاه گيلان از طرف افراد ناشناسي مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

وي ادامه داد: در پي اين درگيري كه در پايان بازي رخ داد، بازيكنان تيم ذوب آهن براي جدا كردن افراد ناشناس و حسن اشجاري به سكوي تماشاگران رفتند.

دادفرنيا با اشاره به اينكه از فيلمبرداري صحنه درگيري ممانعت به عمل آمده است، اظهار داشت: فيلمبردارها توسط افراد ناشناسي مورد ضرب و شتم قرار گرفتند و در حال حاضر فيلم كاملي از صحنه درگيري وجود ندارد.

وي ادامه داد: پس از حضور ماموران امنيتي دو تن از بازيكنان ذوب آهن به نام هاي حسن اشجاري و آرين آراگلي توسط ماموران انتظامي دستگير شدند.

سرپرست تيم ذوب آهن اضافه كرد: اين بازيكنان در حال حاضر در بازداشتگاه دادگاه انقلاب رشت قرار دارند و ما تمام تلاش خود را براي رفع اين مشكل انجام مي دهيم.
وي با انتقاد از مسئولان هيئت فوتبال رشت و مديران پگاه گيلان افزود: در تمام مدتي كه ما در رشت و در حال رايزني براي رفع اين مشكل بوديم، هيچكدام از اعضاي هيئت فوتبال رشت و مديران پگاه گيلان به ياري ما نيامدند.

وي در مورد باخت تيمش در مقابل پگاه گيلان نيز اظهار داشت: زمين ناهموار و نامطلوب ورزشگاه يكي از عوامل مهم در باخت ذوب آهن بود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.362 seconds.